Vacature administratief medewerker/secretaresse 32-40 uur per week (m/v)

Vind je het leuk om afwisselend werk te doen en ben jij graag de duizendpoot binnen onze organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou.  

 

In verband met de verschillende werkzaamheden is het van belang dat je het leuk vindt om snel te schakelen en om afwisseling in je werk te hebben. Je bent samen met je collega verantwoordelijk voor ons secretariaat, je ondersteunt je collega’s waar nodig, beheert de mail en doorloop van diverse dossiers, bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en verzorgt ook de boekhouding van diverse klanten. Deze functie bestaat voor circa 60% uit administratieve werkzaamheden en 40% uit secretariële werkzaamheden.

 

We eisen ten minste:

  • Een afgeronde secretariële opleiding van minimaal MBO niveau 4;
  • Ten minste 2 jaar ervaring als secretaresse in een soortgelijke organisatie;
  • Ten minste 2 jaar administratieve ervaring; inboeken van in- en verkoopfacturen, bankmutaties en kasafschriften in een boekhoudpakket.

Wij verwachten verder:

  • Een organisatorisch talent;
  • Reeds werkzaam (geweest) in onze branche (accountancy) is een pre;
  • Een actieve houding;
  • Goede computervaardigheden (Microsoft Office, Outlook ed.)
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Stressbestendig;
  • Collegiaal;
  • Werkt zelfstandig;
  • Je bent servicegericht en enthousiast;
  • Accuraat;
  • Je woont in de regio Uden (maximaal 20 km).

We zoeken verder iemand die:

  • Het leuk vindt om afwisselend werk te hebben;
  • Klanten te woord staat aan de telefoon;
  • Klanten ontvangt en voorziet van koffie/thee;
  • Dossiers beheert en de doorloop bewaakt;
  • Correspondentie voert;
  • De agenda en mail beheert;
  • Organisatorische werkzaamheden verricht;
  • Secretariële werkzaamheden verricht (o.a. bestellingen plaatsen, voorbereiden bijeenkomsten en notuleren);
  • Ervaring heeft met het inboeken van een bedrijfsadministratie, zoals het inboeken van verkoop- en inkoopfacturen, bank- en kasafschriften in een boekhoudpakket;
  • Ondersteunende werkzaamheden voor collega’s verricht (bewaking doorloop adviesdossiers, uitvoering ondersteunde werkzaamheden).

 

Soort dienstverband: bepaalde tijd met mogelijkheid naar onbepaalde tijd.

Heb je interesse?

 

En voldoe je aan de functie-eisen? Dan horen wij graag van jou! Stuur je sollicitatie met uitgebreid cv per e-mail aan:

 

De Kleijne & Janssen B.V.

T.a.v. de heer T. Hurkmans

Velmolenweg 161

5404 LB Uden

secretariaat@dekleijne-janssen.nl

 

Looptijd en reactie

Reageren kan tot en met 14 januari 2020.  Vanaf 8 januari 2020 kun je van ons nadere berichtgeving verwachten.

 

Wie zijn wij?

De Kleijne & Janssen is een belastingadvieskantoor die haar cliënten heeft in het midden- en kleinbedrijf. Naast de fiscale-, juridische- en bedrijfseconomische advisering, verzorgen wij voor onze relaties alle fiscale aangiften, stellen wij de jaarrekening samen, produceren wij tussentijdse cijfers, alsmede prognoses en verzorgen wij de salarisadministratie. Wij treden verder op als mediator en adviseur bij echtscheidingen en bij de afwikkeling van nalatenschappen kunnen wij optreden als executeur. Binnen ons kantoor zijn wij werkzaam met een team van 15 mensen. Op het kantoor heerst een informele en goede sfeer. De medewerkers vormen een hecht team, waarbij persoonlijke aandacht en gezelligheid aanwezig is.

 

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.