Ons belastingadvies, bedrijfsadvies en administratiekantoor

Ons belastingadvies, bedrijfsadvies en administratiekantoor bestaat uit 16 professionele medewerkers, waaronder:

  • vier fiscalisten;  Lees hier meer over onze dienstverlening op het gebied van belastingadvies.
  • vier administratieconsulenten; Lees hier meer over onze dienstverlening op het gebied van bedrijfsadministratie.
  • twee medewerkers salarisadministratie; Lees hier meer over onze dienstverlening op het gebied van salarisadministratie.
  • een bedrijfsjurist; Lees hier meer over onze juridische dienstverlening.
  • administratieve medewerkers en secretaresses.

1 contactpersoon

Bij ons heeft u één contactpersoon waarmee u altijd contact kunt opnemen voor al uw vragen. Uw vaste contactpersoon is altijd op de hoogte van de stand van zaken binnen uw onderneming. Persoonlijk contact met u als klant en het meedenken aan de groei van uw bedrijf staan bij ons voorop. De lijntjes binnen ons team zijn kort, waardoor wij snel kunnen schakelen en een flexibele dienstverlening kunnen bieden zodat u geen kansen laat liggen. Samen zorgen wij ervoor dat u de juiste financiële dienstverlening ontvangt.

Drs. Jan de Kleijne

Drs. Jan de Kleijne

eigenaar / fiscaal econoom / Register Estate Planner
Iny de Kleijne-Janssen

Iny de Kleijne-Janssen

eigenaar / office manager
Drs. mr. Louise van der Doelen – Tibosch RB

Drs. mr. Louise van der Doelen – Tibosch RB

fiscaal jurist / fiscaal econoom / Register Estate Planner
Rianne Peters – van Tilburg RB

Rianne Peters – van Tilburg RB

belastingadviseur / relatiebeheerder
Mr. Sanne de Kleijne

Mr. Sanne de Kleijne

jurist / MfN- registermediator
Thijs Hurkmans

Thijs Hurkmans

relatiebeheerder / teamleider
Bertie van der Wijst RB

Bertie van der Wijst RB

relatiebeheerder / belastingadviseur
Jeroen Gommers

Jeroen Gommers

relatiebeheerder / administratieconsulent
Jeanne Kelders

Jeanne Kelders

personeelsadviseur / salarisadministrateur
Brigit Houtman – Pepers

Brigit Houtman – Pepers

personeelsadviseur / salarisadministrateur
Janet van Rijsbergen – Kemps

Janet van Rijsbergen – Kemps

intern controller
Sandra den Hartog – van der Linden

Sandra den Hartog – van der Linden

administratie consulent
Sanne van Daal

Sanne van Daal

administratie consulent
Selina van Rijn

Selina van Rijn

secretaresse
Lian Gremmen

Lian Gremmen

secretaresse

Historie de Kleijne en Janssen

Het bedrijfsadvies- en administratiekantoor wordt gerund door het echtpaar Jan de Kleijne en Iny de Kleijne-Janssen. We zijn werkzaam voor ondernemers in het MKB. Hij levert de kennis; zij tekent voor de interne organisatie. inmiddels bestaat het bedrijfsadvies- en administratiekantoor meer dan 20 jaar. In 1985 is Jan de Kleijne in de avonduren met de studie bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit begonnen, na het behalen van de bul heeft hij fiscale economie gestudeerd aan de Universiteit van Tilburg.

Achtergrond Jan de Kleijneadministratiekantoor

Jan de Kleijne komt uit het bankwezen, hij heeft als bedrijfsadviseur in provincie Zeeland bij de Amro bank gewerkt en later als kantoordirecteur. Hier gaf hij leiding aan het kantoor, was hij verantwoordelijk voor de klantenportefeuille en verdere performance van het kantoor. Vanaf 1989 is Jan de Kleijne werkzaam geweest als kredietadviseur bij Rabobank Nederland te Eindhoven. Hierbij gaf hij landelijke ondersteuning aan lokale Rabobanken bij de analyse en uitwerking van complexe financieringsaanvragen. Speciale aandachtsgebieden hierbij waren handel, industrie en bouw. Daarnaast begeleidde hij op landelijk niveau de financieringsaanvragen bij bedrijfsovernames, MBO’s en MBI’s.

Ondernemen

Maar het ondernemen zit bij De Kleijne en Janssen in het bloed. Het meedenken met de klant over het financieel plaatje is een hobby, géén werk. De achtergrond van De Kleijne – Janssen verschilt dus wezenlijk van andere accountantskantoren. Een meerwaarde, volgens ons: met onze analyses toetsen wij de haalbaarheid van de ondernemersplannen en attenderen wij de ondernemers op risico’s. In 1995 startte Jan de Kleijne als ondernemer in het Brabantse Veghel. Aanvankelijk was dit begeleiding van ondernemers met financieringsaanvragen op het gebied van onder andere bedrijfsovernames, uitbreidingsinvesteringen, projectontwikkeling en diverse andere financieringsvraagstukken. Daarnaast verzorgde Jan de Kleijne cursussen bedrijfsfinanciering voor banken en advisering van het management van banken bij het verder optimaliseren van de financieringsorganisatie. Mede naar aanleiding van de vraag van ondernemers om het hele pakket van financiële dienstverlening te gaan verzorgen is van lieverlee de onderneming gegroeid naar de huidige omvang; een vestiging in Uden en Veghel met 16 werknemers.

Achtergrond Iny de Kleijne en Janssen

Iny de Kleijne-Janssen heeft voorheen 10 jaar gewerkt als leerkracht op een basisschool, nu regelt zij al 15 jaar de interne organisatie, samen zijn zij een goed team en vullen elkaar uitstekend aan. Na 20 jaar ondernemen staat de klant nog steeds voorop. Persoonlijk contact staat hierbij centraal. Ook is de advisering bij ons het kernpunt waarop onze focus ligt. Mede door het volgen van diverse cursussen en opleidingen blijven we op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Ons bedrijfsadvies- en administratiekantoor biedt dan ook advisering op diverse aspecten van het ondernemen.