Administratiekantoor Gemert

Als administratiekantoor in de buurt van Gemert verzorgen wij uw financiële administratie. Wij kunnen voor u de gehele financiële administratie verzorgen of alleen de btw aangifte.

Iedere onderneming heeft zijn specifieke eigenschappen die zich ook vertalen in de wensen ten aanzien van de financiële administratie. Daarnaast heeft u als ondernemer ten aanzien van de financiële administratie eveneens uw eigen wensen. De Kleijne & Janssen kan als administratiekantoor op deze wensen inspelen. De Kleijne & Janssen bekijkt met u gezamenlijk wat voor u en uw onderneming de beste oplossing is. Bent u op zoek naar een administratiekantoor in Gemert? De Kleijne en Janssen staat voor u klaar!

  • Bij ons staat het zo efficiënt mogelijk werken De Kleijne & Janssen hoog in het vaandel. Samen met u kijken we welke oplossing het best bij u en uw bedrijf past.
  • Bij De Kleijne & Janssen staat uw specifieke bedrijfssituatie en uw wensen centraal.
  • Wij ontzorgen u graag.

Wij boeken uw administratieadministratiekantoor Gemert

Eén van de dingen die we bij De Kleijne & Janssen doen is het boeken van de gehele financiële administratie. Dat doen we tegen een gunstig tarief.

  • Maak vanuit Gemert gebruik van onze unieke haal- en brengservice.
  • De administratie uit handen geven heeft verschillende voordelen: uw administratie wordt ingeboekt door deskundigen, u hoeft geen dure software en personeel in te huren en u kunt zich bezig houden met wat u graag doet, ondernemen!

U boekt uw administratie

Bent u op zoek naar een administratiekantoor in Gemert, maar blijft u het liefst zelf zorg dragen voor het boeken van uw financiële administratie? Laat u dan helpen door onze administratie-consulenten! Ook kunnen we u een korte training geven om zelfstandig uw financiële administratie te verzorgen.

Het verwerken van de financiële administratie kan op verschillende manieren. Hierbij kunt u denken aan een boekhoudpakket lokaal op uw computer. Afhankelijk van uw situatie en wensen kunt u gebruik maken van online boekhouden, het boekhouden in de “cloud”. In sommige situaties is het wenselijk om met software te werken die gescande facturen automatisch kan herkennen en verwerken in een boekhoudpakket. Aan de diverse vormen van verwerken van uw financiële administratie kunnen wij u de voor- en nadelen uitleggen.

Wilt u graag meer weten wat De Kleijne & Janssen voor uw organisatie kan betekenen, neem dan gerust contact met ons op of vraag geheel vrijblijvend een offerte aan.

Wij zijn lid van de NOAB en Register Belastingadviseurs.

Contact

Meer weten over onze dienstverlening?

Bel ons op: 0413 – 34 18 57 voor een vrijblijvende afspraak of laat uw gegevens achter en wij bellen u zo snel mogelijk terug.

Een moment geduld aub.
 

De eerste drie maanden vrijblijvend kennismaken voor starters!

Vraag naar de voorwaarden!

Of ons kantoor bij uw bedrijf past kunt u vaak pas na enige tijd vaststellen en daarom bieden wij een kennismakingsperiode aan voor startende ondernemers van drie maanden waarbij wij vrijblijvend uw bedrijfsadministratie uit handen nemen en voor u inboeken. Na deze drie maanden kunt u dan beslissen of u voor langere tijd met ons in zee wilt gaan. Neem voor meer informatie over onze dienstverlening contact met ons op of vraag een offerte aan via onze formulieren.

Op zoek naar een nieuwe adviseur?

Maak gebruik van onze overstapservice!

De Kleijne en Janssen staat voor betrokkenheid en kwaliteit en helpt u graag bij alle zaken rond de financiën van uw bedrijf. Als u overstapt naar een andere adviseur geeft dit altijd een hoop financiële rompslomp. Met onze overstapservice nemen we u alle zorgen uit handen, zodat u zich weer  kunt richten op het doen waar u het beste in bent. Ondernemen. Neem contact met ons op en vraag naar de voorwaarden.